Serwis gwarancyjny - Kross Evado 1.0

Cześć. Jak z resztą widać, ostatnio nie ukazał się żaden post - niestety, szkoła i nauka, a także życie prywatne biorą górę i ciężko jest się wyrobić ze wszystkim. Mimo to dzisiaj udało mi się coś napisać.

We wtorek, 13 października udałem się z wizytą do sklepu rowerowego DobreRowery.pl, w którym to kupiłem swojego Krossa. Cel był jeden - serwis po trzech miesiącach, w ramach gwarancji.
Rower nie miał żadnych wad, ani nic nie było zepsute, ale wiadomo że warto taki serwis zrobić, zwłaszcza przed zimą.
Jedyne co zgłosiłem serwisantowi to fakt, że zauważyłem ostatnio słabsze działanie hamulców oraz fakt, że koło przednie nadaje się do centrowania.

DobreRowery.pl
Reszta była w porządku. Pan, który zajmował się moim rowerem dokonał jednak prawdziwego serwisu, który można na prawdę nazwać profesjonalnym - wycentrował oba koła, wyregulował przerzutki, dokręcił wszystkie śruby i śrubki, dopompował opony w kołach, dokręcił hamulce, nasmarował amortyzator przedni, wyczyścił łańcuch.
Na prawdę byłem pod ogromnym wrażeniem, że ktoś za darmo (bo to serwis darmowy - ten pierwszy) wykona swoją pracę tak solidnie. Do smarowania amortyzatora przedniego serwisant użył preparatu Brunox Deo w sprayu. 
Co tu wiele mówić - widać w tym sklepie profesjonalizm i na pewno kiedy będę kupował drugi rower albo polecał komuś to zapewne doradzę właśnie dobrerowery.pl w Krakowie. 


Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

PS. Nie jest to żaden wpis reklamowy.

Polecane posty